Ilona-in-zambia.reismee.nl

Morgen is het dan eindelijk zo ver!

Morgen is het dan eindelijk zo ver, mijn avontuur naar Zambia! Samen met 6 andere studenten en 3 docenten gaan weom 18:35 uur vliegen en zullen zo'n 24 uur onderweg zijn.

Afgelopen zaterdag en zondagmijn uitzwaaifeestje gehad. Deze waren gezellig, maar afscheid nemen is niet gemakkelijk. Mijn lieve neefje en nichtje missen, mijn lieven zussen en broers, mijn ouders en schoonouders, mijn opa en oma, mijn vrienden en vriendinnen, mijn paard, onze hond en natuurlijk de allerliefste schat Mark. Het liefst neem ik jullie allemaal mee naar Zambia! Maar ja dat gaat niet... Daarom hoop ik jullie toch mee te kunnen nemen in mijn avontuur via deze reisblogs en foto's.

Bedankt voor alle lieve berichtjes! Mijn volgende bericht zal ik plaatsen in Zambia!

Veel liefs en succes in het koude Nederland!

Reacties

Reacties

Ma Jolina en pa Berend Jan

Wij vinden afscheid nemen ook niet makkelijk, vooral als je weet dat je lieve dochter voor 4 maanden naar Afrika gaat.
We weten dat dit een kans is die je gewoon moet nemen en pa en ik wensen jou heel veel plezier en geluk in dit mooie land. En weet dat we aan je denken en van jou houden en zien jou terug in juni. Pas goed op jezelf en elkaar en goede reis????

Angela

Lieve Zus!
Ik ga al je berichten volgen! wel veel foto's plaatsen hé, of kan dat niet via deze weg...? Je bent nu nog onderweg, hoop zo snel mogelijk van je te horen.
Ik denk aan je!

Kusje van je zusje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!